مشاور تبلیغات برای شما چه کاری میکند؟

سال ها است سوال می شود؛ این مشاور تبلیغات که نوشتی یعنی چی؟ یعنی فقط مشورت میدی؟ پول هم میگیری؟ اصلا چرا باید مشاور تبلیغات داشته باشیم؟ حالا میخوام تو این مقاله روشن کنم مشاور تبلیغات کیست؟ و چه کاری برای شما می کند؟ ولی قبل از بررسی مزیت های مشاور تبلیغات دانستن این نکته لازم است که تقریبا همه ما به نحوی با مقوله تبلیغات این روزها درگیر هستیم، تولید کننده تبلیغات به مشاور تبلیغات حتما، قطعا و الزاما نیاز دارد.
مشاور تبلیغات
  • از کیفیت مطلب راضی هستید؟
    (5)
  • این مطلب برای شما مفید بود؟
    (4.5)
4.8

فلسفه وجود مشاوران تبلیغات

حرکت در مسیر تبلیغات ساده نیست. ندانستن و صرفا عمل کردن در مسیر پر پیچ و خم تبلیغات می تواند سقوط را برای شما تضمین کند! مشاور تبلیغات، راهنمای این مسیر برای رسیدن به بازار هدف است. تبلیغات یکی از راه های ارتباطی مهم با مشتری است.

بارها مشاهده کردم که افراد به بهانه تازه شروع کردن کار برای خود مشاور تبلیغات انتخاب نکرده و وارد بازار کار شده اند؛ پس به علت نداشتن دانش تخصصی تبلیغات سرمایه خود را در همان اول کار از دست داده اند. مراجعه به متخصص در هر زمینه ای ، کاری عاقلانه است.

مشاور تبلیغات، مسئول پیشرفت شما

برای اینکه تبلیغات در مسیر درست اهداف سازمانی شما قرار بگیرد و اثر بخشی داشته باشد؛ نیاز به برنامه ریز تبلیغات دارید. برنامه تبلیغات به شما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه‎ای قابل قبول دست یابید.

شما نیازمند درک درستی از مقوله بازاریابی و تبلیغات هستید و مهم است بدانید تبلیغات اساسا یک سرمایه گذاری برای شما محسوب می شود. سرمایه گذاری درست در انتخاب مشاور تبلیغات کاردان و تبلیغات خوب، ضمانت پیشرفت شما در کسب و کار خواهد بود.

مشاور تبلیغات

 

جلوگیری از هزینه های گزاف تبلیغات

بسیاری بر این باور هستند که هر چه بیشتر در تبلیغات هزینه کنند بیشتر جواب می گیرند! اما یک مشاور تبلیغات خوب برای شما مشخص میکند تا تبلیغات خود را در کدام بستر جهت اثربخشی، هزینه کنید.

تجربه خودم در سال های اخیر بیشتر این بوده که مشتریان سراسیمه به دنبال تبلیغات (بمبی) هستند و تمایل زیادی به الگو برداری از تبلیغات فراگیر پیرامون خودشان دارند. دوست عزیز، لطفا بدون هدف در تبلیغات هزینه نکن! و فرمان هدایت تبلیغات را به دست مشاور تبلیغات بدهید تا مانع هزینه های اضافی شود.

تعیین بودجه تبلیغات هدفمند

میگن آدم گشنه نباید بره خرید چرا؟ زیرا هرچی ببینه میخره!

این واقعیتی است که شرکت های پیشرو یا در حال توسعه به اجبار سرمایه گذاران یا افراد خبره در هیات مدیره خود، بودجه تبلیغاتی را در برنامه های سالانه تدارک می بینند. اما به تجربه نابودی بودجه های هنگفتی را در ۳ ماه اول سال دیده ام! که علت اصلی این مهم نداشتن مشاور تبلیغات بوده است.

مشاور تبلیغات با نظارت بر روند تبلیغات و برنامه ریزی کمپین ها و تبلیغات، مخاطبان جامعه هدف را با بهترین اثربخشی نشانه می رود و با این روش در حفظ سرمایه به شما کمک می کند.

وجود مشاور تبلیغات، یک الزام برای همه مشاغل

آیا شما تازه کاری را شروع کرده اید؟ یا چند سالی است مشغول فعالیت هستید؟ پس حتما به مشاور تبلیغات نیاز دارید حتی اگر کسب و کار شما کوچک باشد.

این مهم است تا پیام شما به بهترین نحو به دست مخاطبان شما برسد. حضور مشاور تبلیغات ، باعث بقا در زیست بوم کسب و کار شما خواهد شد. با توصیه های مشاور تبلیغات شما گردنه های مهم را ساده تر پشت سر خواهید گذاشت.

مشاور تبلیغات یک همراه همیشگی

حضو مشاور تبلیغات در کسب و کار الزاما دایمی نیست بلکه شما میتوانید برای پروژه ای خاص به صورت کوتاه از راه کارهای مشاورین تبلیغات بهره مند شوید. مهمترین مزیت همکاری با مشاور تبلیغاتی این است که وی با تسلط به حوزه های مختلف بازاریابی و مدیریت برند، تبلیغات را بر اساس این نگاه دقیق و جامع نگر پیش می برد و هدفش از تبلیغات ، کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه بازاریابی است.

وظایف مشاور تبلیغات

تا کنون برای مشاور تبلیغات وظایف زیر شناخته شده است.

  • شناخت شرایط سازمان و تهیه گزارش شناخت از محصولات، خدمات و کمپانی طرف قراردادش.
  • برنامه ریزی و اجرای برنامه های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز سازمان ها در حوزه تبلیغات و برندسازی
  • طراحی یک برنامه تبلیغاتی ( تقویم تبلیغاتی ) برای ساختارمند کردن برنامه های تبلیغاتی
  • تعیین بودجه بندی مناسب در شرایط سه حالت خوش بینانه، عادی و سختگیرانه، برای تقویم تبلیغاتی یاد شده.
  • طراحی یک برنامه اجرای (Action Plan) قابل استفاده برای اجرای دقیق کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی
  • پیش بینی و طراحی کمپین های تبلیغاتی در تقویم تبلیغاتی در صورت نیاز
  • انتخاب پیمانکاران تبلیغاتی و نظارت بر عملکرد آنها برای عینیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های تبلیغاتی طراحی شده.
  • گزینش رسانه های اثربخش تبلیغاتی با توجه به میزان نرخ تبدیل و قیمت در زمینه رسانه های دیجیتال و رسانه های سنتی
  • آموزش پرسنل کارفرما در حوزه تبلیغات و کمک به استخدام نیروهای مدنظر در این حوزه.
  • تسهیل فرآیند سنجش اثربخشی تبلیغات را از طریق گروه های تحقیقات بازار.

اینفوگرافی مشاوره تبلیغات را از اینجا دانلود کنید

مشاور تبلیغات

, , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Open chat
سلام
میتونم کمکتون کنم؟
Powered by