چگونه در شروع کار ، رایگان تبلیغ کنید؟

پرسش خیلی از دوستان تازه کار یا استارت آپی در خصوص تبلیغات ارزان یا رایگان است. این روش های تحقیق شده شاید برای این عزیزان نه تنها سودمند بلکه لازم باشه. در تجربیاتی که با استارت آپ ها داشتم؛ بیشتر دیده ام تمرکز فکری خود و تمام بودجه پروژه را متمرکز بر هسته ایده استارت آپ کرده اند. با توجه به تمامی دغدغه های استارت آپ در کشور و همچنین فضای روانی (جاماندگی از بازار یا فتح قله ای که کسی ندیده است) دوست عزیز تازه کار و متخصص پر تلاش استارت آپی ، خدمت یا محصول شما باید به جامعه، درست و صحیح از کانال های تبلیغاتی معرفی شود.
چگونه در شروع کار ، رایگان تبلیغ کنید؟
  • از کیفیت مطلب راضی هستید؟
    (5)
  • این مطلب برای شما مفید بود؟
    (4.5)
4.8

۶ راه تبلیغ رایگان برای شروع کسب و کار
۱_ بازاریابی محتوا کنید
برای کسب و کار خود یک وبلاگ ایجاد کنید و مطالب مرتبط با کسب و کار خود را در این وبلاگ نشر دهید. اگر کسب و کار شما آنلاین هست، مطالب خود را در قسمت وبلاگ وب سایتتان بگذارید. مثلا اگر کار شما فروش فرش می باشد، در وبلاگ خود پست هایی مرتبط با فرش، جنس فرش ها و عکس هایی از محصولاتی که خودتان ارائه می کنید را بگذارید.
۲_ جامعه هدف خود را شگفت زده کنید
مشتریان احتمالی کسب و کار خود را پیدا کنید و آن ها را دسته بندی کنید. راه های ارتباطی با مشتریان را پیدا کنید. و سپس خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان پیشنهاد دهید. به روش های متداول و بدون مزاحمت با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را به آن ها معرفی کنید و دقت کنید که پیشنهاد شما باید برای مخاطبانتان جذاب یا سودمند باشد.

۳_ سوار بر قدرت شبکه های اجتماعی شوید
در شبکه های اجتماعی با یک استراتژی صحیح وارد شوید و کسب و کار خود را به سرعت معرفی کنید. منظور از به سرعت، درج کردن روزی ۱۰۰پست یا حمله به مخاطبان نیست. اگر مبنای استراتژی خود را معرفی خدمت یا محصول خود قرار دهید و در مورد رفع نیاز مشتریان یا حل مسئله مخاطبان خود پست منتشر کنید به زودی به تعداد افراد موافق کسب و کار شما افزوده خواهد شد. شبکه های اجتماعی می تواند سکوی پرش کسب و کار شما باشد. از شبکه های اجتماعی به عنوان یک اهرم جذب مخاطب علاقه مند و تبدیل آن به مشتری وفادار استفاده کنید.
۴_ شبکه سازی کنید
داشتن دوستانی که در زمینه کاری مختلف که می توانند در هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی شما تاثیر به سزایی داشته باشند بسیار مهم است. فرض کنید شما با یک مدیر رسانه ای دوست شده اید و برای او کاری را انجام داده اید. زمانی که شما برای کسب و کار خود می خواهید در آن رسانه تبلیغ کنید. این فرد یا از شما هزینه ای نمی گیرد یا اینکه تخفیف بسیار خوبی را به شما می دهد. وقتی شبکه سازی شما به اندازه کافی گسترده باشد و تعداد دوستان بیشتری را داشته باشید باعث می شود کسب و کار شما سریع تر رشد کند و هر کدام از این افراد ممکن است یک تبلیغ کننده برای کسب و کار شما محسوب شوند.
۵_ از دایرکتوری ها استفاده کنید
دایرکتوری ها وب سایت هایی هستند که اطلاعات مشاغل مختلف را با دسته بندی های جداگانه دارند. از تمامی دایرکتوری ها استفاده کنید. و اطلاعات کسب . کار خود و راه ارتباطی خود را ثبت کنید. اکثر این دایرکتوری ها خدمات رایگان دارند و به راحتی می توانید استفاده کنید.
۶_ بازاریابی ایمیلی (این قسمت رایگان نیست)
بازاریابی ایمیلی هم یکی از روش هایی است که شما می توانید برای افزایش فروش وب سایت خود استفاده کنید. شما در ابتدا باید مانند یک آهن ربا عمل کنید و ایمیل های کاربران زیادی را دریافت کنید. در مرحله بعد این کاربران را به وسیله بازاریابی ایمیلی جذب وب سایت خود کنید. در بازاریابی ایمیلی باید تا حد ممکن خلاق باشید و از عنوان های جذاب و خیره کننده استفاده کنید. از فرستادن ایمیل های زیادی پرهیز کنید، چراکه کاربر به سرعت عضویت ایمیلی خود را لغو خواهد کرد و دیگر پیام های شما را دنبال نخواهد کرد.

فراموش نکنید خلاقیت و ایده پردازی بسیار امر مهمی در تبلیغات است. هیچکس یک تبلیغ خوب را فراموش نمی کند.

اینفوگرافیک مطلب فوق را در اینجا دانلود کنید.

چگونه در شروع کار ، رایگان تبلیغ کنید؟

, , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Open chat
سلام
میتونم کمکتون کنم؟
Powered by